2 Tiket Percuma “Cowboys & Aliens”

Cuti sakit aku cuma duduk di rumah sahaja, ketika orang lain pergi kerja aku pula berseorangan di rumah sambil menahan pedih luka yang belum sembuh. Hendak menonton televisyen, tiada rancangan yang menarik. Lantas aku melayari internet, baca e-mel dan sebagainya.

Ketika melayari laman web LowYat.Net aku terlihat ada pemberian tiket percuma seperti sebelum ini. Aku lantas menyertai peraduan tersebut dengan hanya beberapa kali percubaan, aku telah berjaya mendapat tiket percuma. Begitu mudah, tidak seperti sebelumnya.

Selepas itu aku periksa e-mel dan terdapat nombor tiket untuk saya redeem kemudian. Seronoknya, banyak-banyak peraduan yang aku sertai, hanya peraduan berbentuk online sahaja yang aku menang.

Peraduan yang perlu isi borang dan pos berserta bukti pembelian tak pernah menang. Hadiah saguhati pun tak pernah dapat. “Tuah Ayam Nampak di Kaki, Tuah Manusia Siapa Yang Tahu”.

Leave a Reply

