More Than Meets The Eye

Hari pertama berpuasa agak mudah kerana tidak terlalu penat. Syukur alhamdulillah, namun ada dugaan lain yang datang menimpa. Mataku mendapat “ketumbit” di celah kelopak mata. Entah mana datang aku sendiri kurang pasti.

Pagi-pagi lagi aku dah ke klinik warga untuk mendapatkan rawatan. Puas menunggu, barulah no giliranku dipanggil. Setelah saya beri penerangan lebih kurang, surat m.c diberi tanpa saya minta.

Tapi hairannya kenapa doktor prescribe ubat titis mata, padahal yang bermasalah ialah celah kelopak mata? Entahlah, dia doktor aku follow jer arahan. Tapi ada satu lagi ubat titis mata juga, tetapi kena beli sendiri. Mahal agaknya, tapi aku pergi beli pun.

Dapat m.c tapi aku kerja jer macam biasa. Nak buat apa duduk kat rumah sorang-sorang? Sabar jer lah, sambil layan mata yang pedih-pedih sekali sekala tatkala memejam mata. Oouchh!!

2 Comments (+add yours?)

  1. Saiful
    Aug 02, 2011 @ 08:33:31

    Ni Kes mengendap sapa ni? Hehehe…

    Reply

    • sufri82
      Aug 03, 2011 @ 17:02:28

      Hahaha, pandai la Saiful nie..
      Taktau mana datang, terima jer la. Bila lagi nak rasa sakit
      Bukankah sakit itu menyucikan dosa-dosa kecil

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: