2 Tiket Percuma Tayangan Perdana “Captain America”

As always saya akan buka beberapa laman web kegemaran, salah satunya ialah LowYat.Net iaitu website yang berkaitan dengan ICT dan informasi terkini mengenainya. Salah satu website yang banyak ilmu mengenai ICT yang boleh dikongsi di dalam forumnya.

Salah satu info atau iklan yang dipaparkan agak menarik perhatian saya. Dimana LowYat.Net akan memberi 125 tiket percuma kepada member yang berdaftar dengan LowYat.Net. Boleh layari di sini.

Apa yang perlu dibuat ialah saya perlu register dengan pantas dan submit sepantas yang mungkin. Sekiranya lambat, paparan “Error Detected” akan keluar yang bermakna anda telah gagal.

Pun begitu, tiket hanya release setiap 10 keping bagi setiap jam. Sejak pagi tadi sudah berpuluh-puluh tiket sudah diberi kepada yang berjaya. Hint bila tiket akan release ialah mengikuti perkembangan melalui twitter @LowyatNET.

Lebih kurang jam 9.20pm saya menunggu dengan sabar untuk register. Apabila masanya telah tiba saya dengan pantas register form yang diberikan. Thanx to my Razer Tarantula, you make me proud.

Akhirnya saya telah memenangi 10 tiket terakhir, dan saya adalah orang 2nd last yang berjaya mendapatnya. Rasa cukup bertuah, rasa tak sabar hendak tunggu hari Khamis nie. Huhuhu…

1 Comment (+add yours?)

  1. Ina
    Jul 26, 2011 @ 15:56:55

    nak la jugak 2 tiket…aku kan tgh jiwang kasik layan ganazz sket..hahaha

    Reply

Leave a Reply

