Jatuh Motor Lagi

Entah kali yang keberapa aku jatuh motor lagi. Banyak kali dah jatuh, tapi kali ini nasib baik lah motorku tidak mengalami kerosakan. Hanya kaki kiriku sahaja yang terguris luka. Macam mana boleh jatuh? Ini adalah disebabkan pasir di tepi jalan. Sebenarnya aku boleh jer elak pasir tu tetapi ada sesuatu yang telah menarik perhatianku.

Hendak dijadikan cerita, aku terlewat bangun untuk ke kelas. So, dengan bergegasnya aku pergi jugaklah kelas walaupun dah lewat. Sampai di Granada International College, aku pun puas la mencari parking yang pada waktu itu sememangnya full. Tiba-tiba aku terpandang ada satu slot kosong untuk motorku.

Kebetulan di sebelah parking aku ada la seorang awek yang cukup lawa sedang membetulkan rambutnya ala-ala iklan Syampu Rejoice, Rebonding gitu di sebelah skuter Yamaha Ego nya. Alpa sebentar dengan kejelitaannya, tayar depan motorku tergelincir disebabkan pasir di tepi jalan.

Jatuh peluk motor pulak tu, depan awek pulak tu. Tak macho langsung aku time tu. Nasib baik la aku pakai Full Face. Malu betul, nasib baik juga cuma aku dan awek tu jer di situ dan takder orang lain. Haisshhh…

2 Comments (+add yours?)

  1. Ahmad Albab
    Jun 13, 2011 @ 13:42:23

    Kesimpulan, kalo dah berbini jgn pandang pompuan bukan muhrim lelama @ lebih 2x

    Reply

Leave a Reply

