Umair Terlebih Manja

Sejak sebulan dua ni, Umair manjanya terlebih-lebih. Kalau manja saja tu biasa la, tapi apa pula yang terlebih-lebih? Umair ni suka sangat minta dukung. Kalau letak saja suruh jalan sendiri mesti dia merajuk or menangis minta dukung. Pantang jumpa papa mesti minta dukung.

Kebiasaannya Umair la yang paling awal bangun berbanding dengan papa dan mama. Jam 6am Umair dah bangun kejutkan papa, tapi kejutkan papa ada makna tu. Suruh papa bangun dan dukung Umair, itu la yang aku selalu buat pagi-pagi. Umair pula suka sangat landing or sembam dagunya kat bahu papa.

Pantang bagi baring sket mesti dia mengamuk. Papa buat-buat tidur pun dia kejutkan, siap tarik papa suruh bangun (macam kuat jer tarik papa bangun). Waktu nak tidur malam pun kena dodoi sambil dukung, kalau baringkan macam biasa mesti nak mengamuk. Itulah perangai sicik lanang sejak akhir-akhir nie. Kira aku exercise sekali la, angkat Umair yang dah 11kg guna sebelah tangan. Huhuhu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: