BeeZee..

Bz yang teramat sangat. Apa la sangat kesibukan aku ni yang rasa-rasanya sibuk. Sibuk di tempat kerja adalah satu kemestian. Kadang-kadang masa 9 jam di pejabat seperti tidak cukup untuk bekerja. Diriku bukanlah jenis yang workaholic, tetapi tidak boleh tengok ada masalah pada sistem atau server yang di bawah jagaan saya.

Semua masalah yang ada mestilah diselesaikan pada waktu itu juga. Namun apakan daya, kadang-kadang solution atau ilham yang ada selalunya muncul dikala aku hendak balik kerja. Maka bersambunglah lagi kerja yang ada, yang kadang-kadang entah bila habisnya. Virus kat office aku ni pun entah bila nak selesai, asyik masuk jer.

Blog aku ini pun tidak dikemaskini selama 10 hari lamanya disebabkan kesibukan melanda. Sikit-sikit kerja aku keluar masuk Data Centre dalam beberapa hari. Masuk sejuk, keluar panas, sampai nak naik demam. Balik rumah kena study pulak, minggu exam la katakan. Bila la masalah server ni nak selesai.

p/s: Kepada pengguna PC di luar sana terutamanya government, elakkan menggunakan Antivirus Symantec. Virus, Malware, Trojan banyak yang tak dapat dikesan. Peace No War..

3 Comments (+add yours?)

  1. Saiful
    Apr 14, 2011 @ 12:00:35

    Symantec rasanya OK tapi depa punya support kurang sikit…

    Reply

    • sufri82
      Apr 15, 2011 @ 18:55:06

      Sama la tu, bila ada problem, service support mengecewakan
      Bila service support mengecewakan, problem tak settle
      Bila problem tak settle, sesuatu produk itu menjadi tidak bagus di mata pengguna

      Reply

  2. Mohd Hafizal
    Apr 25, 2011 @ 21:51:34

    aku dah lama x guna antivirus… selamba jer…

    Reply

Leave a Reply

