Fast McD Delivery

Petang tadi saya dan adik (Hafizal) order makanan segera iaitu McDonald atau McD. Pada mulanya kami hendak makan di luar. Tetapi apabila lihat cuaca di luar semakin gelap, tanda-tanda hendak hujan. Maka kami memilih McD kerana ada delivery ke rumah.

Tanpa banyak fikir adik saya Hafizal memesan 2 set Spicy Chicken McDeluxe dan 1 Bubur Ayam McD. Mengikut kata adik saya, McDelivery agak pantas iaitu kurang dari setengah jam. Yakah?

So, saya pun set masa ketika adik saya membuat pesanan melalui telefon. Jam 6.05pm masa adik saya meletak telefon dan pada jam 6.25pm pesanan kami telah tiba di depan rumah. Wow, in just 20 minute sharp order kami dah pun sampai. Pantas memang pantas.

Selesai saja makan, adik saya Faiz pun balik ke rumah kerana dia keluar tengah hari tadi. Kalau dia balik awal tentu kami orderkan untuknya sekali. Langkah kiri la nampak gayanya. Nasiblah..

Leave a Reply

