All IT Member

I just become a member of All IT Hypermarket Member. Banyak barang yang telah saya beli sebelum ini di All IT tetapi tidak pernah hendak menjadi ahlinya. Kalau saya jadi member sejak dari dulu, rasanya dah beratus point saya dapat kumpulkan.

Pusing keliling dengan tujuan hendak membeli external hdd jenama Western Digital dan Seagate. 4 biji HDD Western Digital 500Gb dan 2 biji HDD Seagate 320Gb. Bukan untuk kegunaan sendiri tetapi untuk dijual semula. Untungnya tidaklah banyak kerana bukan saya yang keluarkan modalnya.

Apa yang boleh saya buat ialah kumpul point yang baru diperolehi. RM100 = 1 point, total payment RM1000, so maknanya saya baru dapat 10 point. Kena kumpul lagi 590 point untuk dapatkan Peti Sejuk yang FREE. Hehehe…

Leave a Reply

