Activity

Office Alone

Kalau dalam cerita Home Alone, mengisahkan seorang budak yang keseorangan di rumah apabila ditinggalkan oleh keluarganya secara tidak sengaja. Akan tetapi dalam kes aku pula ialah Office Alone, kerana aku bersendirian di pejabat. Al-maklum la, masih ramai yang masih bercuti raya. Aku pula antara orang terawal masuk kerja.

Dari pagi hingga ke tengah hari, kerjaku hanya memeriksa installer virus yang saya pasang secara automatik. Disebabkan saya telah lama memasangnya semasa sebelum cuti raya, maka banyak lah PC yang telah sedia dipasang. Pada petangnya saya hanya surfing dan sesekali melayari Facebook.

Itulah rutin kerjaku pada hari ini. Pemantauan yang dibuat agar semua sistem beroperasi dengan baik dan sepatutnya. Esok dah cuti 1Malaysia. Tengah fikir apa plan nak buat esok. Hhmmm…