Balik Raya by MAS

Setelah lama apply tiket kapal terbang MAS (Malaysia Airline System) untuk saya sekeluarga, akhirnya pihak Jabatan Pentadbiran Am menghubungi saya dan memberitahu bahawa tiket kapal terbang saya telah siap. Lega rasanya, kerana apply last minute. So, tiket ini tidak boleh dipinda-pinda tarikhnya mahupun masanya kerana sudah Full.

Sengaja saya apply tiket balik di waktu malam kerana boleh ler saya berbuka di dalam flight. Kalau saya apply di waktu pagi, alamatnya rugi la tak merasa makanan dalam kapal terbang. Dah bayar tapi tak makan sebab berpuasa.

On 8th September 2010, saya akan balik ke Labuan sekeluarga untuk meraikan Hari Raya di sana. Kasihan ibuku di Labuan belum sempat untuk bertentang mata dengan cucu sulongnya. Inilah masa yang sesuai untuk nenek dan cucu bertemu. Insya-allah..

Leave a Reply

