Sakit Perut

Rugi betul apabila sakit, macam-macam kerja tak boleh buat. Banyak aktiviti boleh tergendala. Puncanya bermula pada Sabtu (semalam) dan berlarutan hingga hari Ahad (hari ini). Last sekali yang saya ingat, pada malam Jumaat saya makan masakan isteri saya iaitu Ayam Masak Kicap. Esoknya (Sabtu) saya sakit perut, cirit-birit. Tapi yang hairannya orang lain di dalam rumah tidak ada yang jatuh sakit.

Tengah hari selepas tue, adik ipar (Nono) saya masak Ayam Masak Black Pepper. Saya seorang saja yang jatuh sakit, orang lain Ok jer. Adoi, apa la nasib. Disebabkan sakit perut, aktiviti yang telah dirancang terbengkalai. Sepatutnya pada hari Ahad saya akan ker FRIM untuk buat aktiviti Canopy Walk bersama staff pejabat yang lain.

Terasa rugi pun ada. Kalau tak mesti dapat tangkap gambar yang best dan pemandangan yang cantik dan boleh mandi-manda di sungai. Apa pun kita hanya merancang, tuhan saja yang menentukan. Maybe kalau ada peluang boleh la buat trip kali kedua.

1 Comment (+add yours?)

  1. Hafizal
    Aug 20, 2009 @ 17:22:58

    tue tandanya datang bulan…

    wakakakakaaa…

    Reply

Leave a Reply

